9/29/2014

MILAN FASHION WEEK

Gdy jeszcze nie miałam bloga masowo kolekcjonowałam zdjęcia z pokazów. Robię to do dziś, ale z tą różnicą,że teraz mogę je Wam pokazać. Za nami już trzy najważniejsze światowe wydarzenia modowe. Dziś skupię się na tym ostatnim, a mianowicie Milan Fashion Week. Przedstawie Wam te kreację, które zwróciły moją największą uwagę i zdecydowanie każdą z nich chciałabym mieć w swojej szafie. Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam do śledzenia ostatniego już z najważniejszych fashion week'ów, który odbywa się w Paryżu. To właśnie na nim mogliśmy zobaczyć jedyną Polkę, prezentującą swoją kolekcję - Gosię Baczyńską. Fotorelację z jej pokazu możecie zobaczyć pod tym linkiem: klik.


Ciężko było mi wybrać nr jeden, ale chyba najbardziej urzekł mnie pokaz Agnona.
Stonowane kolory są moimi ulobionymi, a dodatkowe wycięcia dodają charakteru. Złote dodatki jak najbardziej mi bliskie. Całość na 5+!



Poniżej przedstawiam Wam również te projekty, które uważam za godne uwagi.
Poprzez swoją formę, kolory jak i różnorodność wpadają w oko :)

Alberta Ferretti:



Armani:



Emilio Pucci:



Roberto Cavalli:




Les Copains:





Luisa Beccaria:




Trussardi:



Marni:




Kolekcja Iceberg moim zdaniem będzie wielką 'inspiracją' dla sieciówek :)


A teraz jedna z najbardziej kolorowych kolekcji na całym fashion weeku , balansująca na granicy kiczu i dobrego smaku. Pokaz Moschino:


Versace:



Na koniec najlepszy z najlepszych pokaz Dolce & Gabbana.  Mi się kojarzy on z wielkim szykiem i włoską elegancją. Klasa sama w sobie, gratuluję !:)










Wg Was kto był najlepszy? Kogo kreacje chcielibyście mieć w swojej szafie?
Czekam na Wasze opinie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz